• Kasia


    Minął ponad rok odkąd ostatni raz wspólnie tworzyłyśmy z moją najwierniejszą modelką! Mamy to (nie)szczęście, że większość naszych sesji, o ile nie wszystkie, powstaje w trakcie niskich temperatur. Tak było i tym razem, w dodatku przez robienie zdjęć w pośpiechu w ogóle nie zwróciłam uwagi na to, że wiele z nich najzwyczajniej w świecie jest rozmazanych. Najpierw byłam załamana, bo jak to tak kiepska jakość zdjęć, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że w sumie te nieostrości pasują do klimatu sesji i wcale nie musimy jej powtarzać. Obiecuję Ci, Kasiu, że następną sesję wykonamy jak już będzie ciepło! :')












  • 6 komentarzy:

    1. Następna na plaży przy +36°C :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Powtarzam się pod prawie każdym Twoim wpisem, no ale zdjęcia są jak zawsze piękne! <3

      OdpowiedzUsuń
    3. Przepiękne zdjęcia. Takie subtelne i ,,z duszą".

      OdpowiedzUsuń
    4. Lubię tą serię! Ma wczesnozimowy klimat,fajną kolorystykę,a bokeh na 3 zdjęciu od góry totalnie mnie oczarował :) Moim zdaniem wcale nie ma potrzeby jej powtarzać :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Bardzo podobają mi się zdjęcia :) Super klimat :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Widziałam już część efektów tej sesji na Facebooku i to chyba jedna z moich ulubionych. Piękne, niesamowicie klimatyczne, chłodne, jak ktoś tu już napisał, z duszą. Uwielbiam taką chłodną, surową kolorystykę. Gdybyś nie napisała, to byłabym absolutnie pewna, że te nieostrości to efekt zamierzony, bo niesamowicie pasują do atmosfery zdjęć :)
      Pozdrawiam ciepło!
      P.

      OdpowiedzUsuń