• Jeden jedyny kadr

    Czas płynie niesamowicie szybko. Pamiętam dopiero zaczynające się wakacje, a tu już grudzień, za chwilę dopadnie mnie teoretyczna dorosłość, nim się obejrzę będę się potykać o własne nogi na studniówce, a później znowu wakacje, których początek spędzę przed monitorem komputera czekając na wyniki maturalne. Hej, zróbmy coś ciekawego, dziś, teraz, w tym momencie, bo w końcu życie nam ucieknie i obudzimy się w wieku lat czterdziestu, kiedy już ciężko będzie dokonać niektórych rzeczy. Mówię serio. W tej chwili wyłącz tą kartkę przeglądarki i zrób coś, tylko naprawdę coś, nie włączaj kolejnego odcinka na youtubie, nie komentuj zdjęcia na fejsie, nie dodawaj zdjęcia na instagramie, najlepiej odpocznij na chwilę od technologii i zrób c o ś.

     


    Nie wiem co z tym zdjęciem. Raz mi się podoba, a raz nie. Fotografowałam. Pozowałam. Tak, ja. I Jaskier kot, który uciekł i mieszka teraz z moimi sąsiadami. Mały zdrajca.
  • 8 komentarzy:

    1. A mi to zdjęcie się podoba. Sielski klimat i ładne światło.

      Czuję się stara czytając ten wpis, kiedy to była studniówka... ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Masz rację czas ucieka zdecydowanie za szybko..
      Przepiękne jest to zdjęcie! ♥

      OdpowiedzUsuń
    3. Ej no fajne jest! Taki wiejski klimat :D

      OdpowiedzUsuń