• Podsumowanie roku 2014

    Tak, tak, tak! Zaczyna się natłok postów o wdzięcznym tytule "podsumowanie i postanowienia noworoczne". Zawsze ginęłam w tych wszystkich wpisach, często podobnej treści, aż w końcu skończyło się na tym, że sama piszę taki post.

    Co działo się u mnie w 2014? Wraz z aparatem jesteśmy nieodłączni od początków gimnazjum, ale dopiero w tym roku postawiłam mały krok na przód. Początek 2014 uważam za mały przełom; uświadomiłam sobie, że to właśnie portrety to ujęcia na których chcę się skupić, zainwestowałam w nowy obiektyw, odważyłam się na pierwszą sesję z nieznaną osobą, założyłam fanpage'a i jednocześnie otworzyłam się na opinie innych dotyczące mojej twórczości, zrobiłam o wiele więcej zdjęć niż w zeszłym roku i zaczęłam tworzyć coś z głową. Z tą głową jeszcze nie jest najlepiej, zdarzają się fotograficzne wpadki, czasami nieprzemyślane zdjęcia, ale na pewno nie w takim stopniu jak kiedyś. Stworzyłam kilka "projektów", czyli typowo tematycznych sesji, których w poprzednim roku wcale nie było.

    Nowy Rok to idealna okazja na snucie postanowień.
                 1. Więcej zdjęć.
                 2. Więcej myślenia.
                 3. Więcej zaangażowania.
    To zbiór wszystkich moich fotograficznych postanowień w skrócie. Chcę zrobić jeszcze więcej sesji niż w ubiegłym roku, zrealizować jeszcze więcej ciekawych tematów i jednocześnie włożyć jeszcze więcej siebie w zdjęcia. Czy mi się uda? Okaże się za rok, gdy będę pisała kolejne podsumowanie. :)


    Oby ten rok był szczęśliwy, nie tylko dla mnie, ale i dla Was! Pamiętajcie, że postanowienia noworoczne same się nie spełnią - potrzeba wytrwałości i wiele pracy w ich zrealizowanie, ale za to radość z sukcesu będzie niezastąpiona. :)


    Widzimy się w nowym roku! :)


  • 0 komentarze:

    Prześlij komentarz